מחירון בית קברות לכלבים וחתולים

קבורת כלב מחיר | קבורת חתול מחיר

מחירי בית קברות לחיות מחמד פט ברי הינו מחיר אחיד לכולם ללא קשר לגודל בעל החיים ולסוג חיית המחמד (למשל אם זה כלב, חתול או ארנב).  
המחיר הינו 2,200 ש"ח בלבד.

מה המחיר כולל?

המחיר הכולל :
1. הכנה והצבת שלט הנצחה על הקבר מתמונת חיית המחמד ומילות הנצחה שתרשמו לזכרה.

2. יש באתר עמוד להנצחת חיית המחמד עם תמונה וטקסט שכתבתם – לבקשתכם נשמח להעלות הנצחה לעמוד האתר עם מילות הספד ותמונה של הכלב, החתול וכל חיית מחמד אהובה שתשלחו לנו. כך חיית המחמד שלכם תהיה מונצחת גם  באינטרנט.
לצורך כך כנסו לדף הספד והנצחת חיות מחמד ומלאו את הפרטים לאחר קבלת מספר חלקה. *השירות הינו רק להנצחת חיות המחמד הנקברות בבית הקברות פט ברי.

3. בנוסף לכל זה, תקבלו מתנת הנצחה מאתנו לחלקת הקבר של חיית המחמד שלכם, כמו פיסלון, כד, פרחים ועוד.

פנו אלינו מ 8:00 עד 22:00 בטלפון 050-4697373 או השאירו טלפון ונחזור אליכם בהקדם.

כאשר הכלב מת, תוך כל הכאב והצער הגדול, אנו נדרשים לקבל החלטות במהירות בנוגע לטיפול בגופתו וקבורתו. לכן כדאי לתאם קבורה לפני ובסמוך למועד ביצוע הרדמה.
שאלה חשובה היא מה לעשות עם הכלב ואיפה לקבור אותו. בעלי כלבים שיצרו קשר אוהב עם חיית המחמד שלהם מעוניינים להעניק לו קבורה הולמת ומכבדת בבית קברות לכלבים, עם הידיעה שיוכלו גם לבקרו במקום הקבורה. אך כמו כל שירות אחר, גם לקבורת כלבים יש שאלה של מה המחיר.

פט ברי הוא בית הקברות הזול בישראל והמקצועי ביותר – עם ניסיון של מעל ל 25 שנה.
בעוד שהמחירים הנהוגים לקבורת כלב בבית קברות לכלבים הם בין 2,230 ש"ח ל-3,000 ש"ח, בבית הקברות לכלבים פט ברי המחיר נמוך יותר ועומד על 2200 ש"ח בלבד .
כמקובל, ניתן לבחור בין שירות קבורת כלב בנוכחותכם, או קבורת הכלב בבית הקברות פט ברי ללא נוכחותכם, זאת ללא כל הבדל במחיר.

בית קברות לחתולים

מחיר איסוף ופינוי כלבים חתולים לבית הקברות פט ברי

קבורת בעלי חיים ככלל וקבורת כלבים בפרט לא אחת מלווה בקשיים רגשיים, נפשיים וקשיים לוגיסטיים, לצורך כך העמדנו שירות איסוף ופינוי גופת הכלב, גופת החתול או כל חיית מחמד בישראל מהמרכז מהצפון ומהדרום אל בית הקברות שנמצא באזור השרון עמק חפר ליד חדרה. וכן קיימת אפשרות להגיע לבית הקברות רק לאחר קבורת הכלב ע"י אופי מנהלת פט ברי..

מחיר הפינוי נקבע לפי המרחק מבית הקברות פטברי. פטברי ממוקם ליד חדרה, בוייז יש לרשום "בריכת מרץ". להלן פירוט המחירים לכל אזור בארץ.

מזכרת לכלב קאי

בית קברות לכלבים מחיר

להלן פירוט על התהליך המדוייק של הקבורה והאפשרויות העומדות לרשותכם.